المحرر موضوع: كيف يمكن اعادة السيد لعد ان تم حذفها  (زيارة 301 مرات)

غير متصل dart3210

• *
  • مشاركة: 16
كيف يمكن اعادة السيد لعد ان تم حذفها
« في: 09 27, 2019, 09:41:22 صباحاً »
قمت بتحمبل ملف و بعد ان اكتمل التحميل اتضح ان النسق لا يعمل علي برناكج كودي ف قمت تحويله الي mp4 و بعدها حذفت القديم
امس افاجا بأنه تم اعطاء انذار لي
كيف يمكنني اعاده السيد!

ممكن توضيح
و رجاء الرد

غير متصل GHAZALO

• Magic Member
  • *
  • مشاركة: 755
رد: كيف يمكن اعادة السيد لعد ان تم حذفها
« رد #1 في: 09 27, 2019, 10:57:04 صباحاً »
اعد تحميل العمل وابقيه سييد

غير متصل Solitaryxrh

• *
  • مشاركة: 21
« رد #2 في: 09 27, 2019, 02:34:37 مسائاً »
قمت بتحمبل ملف و بعد ان اكتمل التحميل اتضح ان النسق لا يعمل علي برناكج كودي ف قمت تحويله الي mp4 و بعدها حذفت القديم
امس افاجا بأنه تم اعطاء انذار لي
كيف يمكنني اعاده السيد!

ممكن توضيح
و رجاء الرد

حمله من جديد و اعد السيد للملف من جديد ايضاً وسيُمحي الانذار بمجرد ان توفي كل شروط التحميل

غير متصل dart3210

• *
  • مشاركة: 16
« رد #3 في: 09 28, 2019, 10:42:21 صباحاً »
السلام  عليكم 

شكرا جزيلا  على الرد  على استفساري 

المشكله اللى  حابب اوضحها  هي  اني  ما  ازلتش  التورنت  انا  كنت  بعمل  تحويل  داون لود  من تليفوني  الشخصي  من خلال  برنامج utorrent   و المفروض  اني  منزل نفس البرنامج  على الاب توب  و عامل ربط بين الاثنين  و  حبيت افضي  مساحه من التليفون  بتاعي  فنقلت الملفات الى الهارد ديس بتاع الاب  توب 
دا كل الى  حصل  فوجئت  بكمه الكلام  دي 
عموما انا  نزلت الملفات  تاني 
ممكن تتحذف الانذارات دي امتي  ؟ 

غير متصل Solitaryxrh

• *
  • مشاركة: 21
« رد #4 في: 09 28, 2019, 11:14:46 صباحاً »
السلام  عليكم 

شكرا جزيلا  على الرد  على استفساري 

المشكله اللى  حابب اوضحها  هي  اني  ما  ازلتش  التورنت  انا  كنت  بعمل  تحويل  داون لود  من تليفوني  الشخصي  من خلال  برنامج utorrent   و المفروض  اني  منزل نفس البرنامج  على الاب توب  و عامل ربط بين الاثنين  و  حبيت افضي  مساحه من التليفون  بتاعي  فنقلت الملفات الى الهارد ديس بتاع الاب  توب 
دا كل الى  حصل  فوجئت  بكمه الكلام  دي 
عموما انا  نزلت الملفات  تاني 
ممكن تتحذف الانذارات دي امتي  ؟

فكره انك نزلت الملفات من تليفونك هو هو انك نزلتها من اللاب توب عشان انت استخرمت نفس الاكونت، عموماً كما حضرتك ذكرت انك نزلت الملفات تاني، نزل التورنت و هتلاقيه هيعمل سيد عالملفات الموجوده بعد ال Check وبالتالي هيتم حذف الانذار بعد 72 ساعه سيد او بعد استكمال السيد عموماً، لمعرفه فتره السيد ممكن تدخل علي النقاط ثم التورنت الفعال ( لو السيد شغال ) لو مش شغال ممكن تدخل علي سجل التحميل و بما ان الملف انت واخد انذار له هيكون لونه (pink)  و هتلاقي الملفات عموماً هناك جنبها مده السيد، لازم تكون 72 ساعه او اكتر لعدم احتسابها مخالفه لقوانين التراكر وبالتالي انذار تحميل وعدم سيد :)

والله الموفق :)